FOLLOWERS

SEBELUM TU TINGGALKAN JEJAK DULU NANTI BOLEH SAYA IKUT!!!

KAWAN2 SAYA

Tuesday, June 2, 2009

KALO LA DAPAT HANDBAG NI



mombloggersplanet.com n AliceWonders.com telah menganjurkan satu special contest untuk semua para ibu diseluruh Malaysia sempena hari ibu. Pertandingan ni bermula dari 1 Mei 2009 hingga 9 Mei 2009. Cepat..cepat......


Cara utk sertai contest ni mudah aje :-
1. Layari AliceWonders.com n pilih handbag yg anda berkenan di hati (byk pilihan beb...meleleh air liur aku tgk semua handbag tu..semuanya aku berkenan.

2. Pastu tinggalkan komen anda kat mombloggersplanet.com dengan permulaan ayatnya sebegini....Me needs a new bag for Mother's Day because......(dlm bahasa Inggeris tauuuuu)

3. Jgn luga linkkan handbag yg anda berkenan tu sekali kat komen tu...baru depa tau mana satu bag yg kita sukerrrrrrr

4. Kalo ada blog....stori mori la sikit kat blog anda pasal contest ni dan linkkan balik ke mombloggersplanet.com. Stori mori ni tak kisah la dalam BI boleh dlm BM pun boleh.

Kalo menang boleh le dpt hadiah ni :-
Grand Prize Winner x 1
  • 1 AliceWonders bag of your choice (YES, you can pick ANY available bag!), and
  • 1 PurseHook with velvet pouch worth RM20 each

Consolation Prizes x 10

  • 1 PurseHook with velvet pouch worth RM20 each
Bestnyerrr kalo aku dpt. Aku dah pun layari AliceWonders.com ni...dan aku berkenan sgt kat bag ni. Almaklumlahkan..lagi besar compartment bag tu...lagi byk mende boleh ku isi di dalamnye. Buka aje handbag...mcm2 adaaaaaa...mengalahkan ASTRO.
Harap-harapla aku berjaya memiliki bag ini. Aku ni tingal nun jauh di timur jadi kalo nak dapat bag yg new arrival n new design tu lambat le sikitkan. Org kat KL dah pakai dulu baru org kat Kedah boleh merasa.

Meh kawan-kawan yg dah intai blog saya n dah baca pasal contest ni...jom la join....kot boleh dpt hadiah handbag. Insyaallah...belum cuba belum taukan....cuba jgn tak cuba
.

ERRMMMM....KALO LA AKU DAPAT HANDBAG NI

0 comments:

Post a Comment

HINGGA 2MARCH2011

HINGGA 1FEB2011

AWARD FOLLOWER

AWARD FOLLOWER ZON2U

YATSYATI.COM

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

Aku jadikan Surah Al-Quran itu Surat Cintamu
Ya Allah,
Aku jadikan nya teman hidup dimana jua ku berada...
Aku jadikan Solat, talian hubunganku denganMu
Ya Allah,
Takala rindu melanda... Bisikan Dzikir...
menjadi penawar hati ku
Ketika sujud...Aku memohon agar Kau
menerimah amalan ku...
Dalam Tahajud ku bisikan ..
Ya Allah, moga Engkau letakkan aku bersama yang Kau kasihi..
Dan panggilan pulangku...-

BLOGLARIAN

HINGGA 26DIS2010

FOLLOWER AWARD NORGADIS

Create your own banner at mybannermaker.com!

ADD BLOG GIVEAWAY

 

Template by Maya