FOLLOWERS

SEBELUM TU TINGGALKAN JEJAK DULU NANTI BOLEH SAYA IKUT!!!

KAWAN2 SAYA

Wednesday, February 18, 2009

Rahsia Solat;

Niat Sembahyang Sebenarnya memeliharakan taubat kita dari dunia dan akhirat

Berdiri Betul Fadilatnya ketika mati dapat meluaskan tempat kita didalam kubur

Takbiratul Ihram Fadilatnya sebagai pelita yang menerangi kita didalam kubur

Fatihah Sebagai pakaian yang indah-indah didalam kubur

Rukuk Sebagai tikar kita didalam kubur

Iktidal Akan memberi minuman air dari telaga al-kautsar ketika didalam kubur

Sujud Memagar kita ketika menyeberangi titian sirotul mustaqim

Duduk Antara Dua Sujud Akan menaung panji-panji nabi kita didalam kubur

Duduk Antara Dua Sujud (akhir) Menjadi kenderaan ketika kita dipadang masyar

Tahiyat Akhir Sebagai penjawab bagi setiap soalan yang dikemukakan oleh mungkar dan nangkir didalam kubur

Selawat Nabi Sebagai pendinding api neraka didalam kubur

Salam Memelihara kita didalam kubur

Tertib Akan pertemuan kita dengan Allah

0 comments:

Post a Comment

HINGGA 2MARCH2011

HINGGA 1FEB2011

AWARD FOLLOWER

AWARD FOLLOWER ZON2U

YATSYATI.COM

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

Aku jadikan Surah Al-Quran itu Surat Cintamu
Ya Allah,
Aku jadikan nya teman hidup dimana jua ku berada...
Aku jadikan Solat, talian hubunganku denganMu
Ya Allah,
Takala rindu melanda... Bisikan Dzikir...
menjadi penawar hati ku
Ketika sujud...Aku memohon agar Kau
menerimah amalan ku...
Dalam Tahajud ku bisikan ..
Ya Allah, moga Engkau letakkan aku bersama yang Kau kasihi..
Dan panggilan pulangku...-

BLOGLARIAN

HINGGA 26DIS2010

FOLLOWER AWARD NORGADIS

Create your own banner at mybannermaker.com!

ADD BLOG GIVEAWAY

 

Template by Maya