FOLLOWERS

SEBELUM TU TINGGALKAN JEJAK DULU NANTI BOLEH SAYA IKUT!!!

KAWAN2 SAYA

Tuesday, December 28, 2010

CONTEST GAMBAR KAHWIN



saya mengenali suami melalui pakcik saya,masa tu hubby baru je putus cinta dengan seseorang..lama jugak la dia nak terima saya,terlalu banyak rintangan yang saya tempuh untuk memiliki dia..tapi berkat ketabahan dan percaya kalau dah jodoh tak kemana,akhirnya kami bersatu dengan lafaz nikah pada 5DIs1985..saat terdengar aku janji yang dilafazkan,menitik air mata ini,dah jadi isteri orang rupanya.....gambar ni istimewa bagi saya firstime dapat bergambar setelah sah sebagai suami..tiada pelamin indah sekadar sedikit hiasan dibilik kami...baju pun orang bagi pinjam,tak de pelamin,simple sangat...dah 26tahun kami bersama..macam2 dugaan yang ada,harap berkekalan selamanya..
definisi perkahwinan bagi kami adalah
perasaan cinta yang ada perlu dibaja setiap masa dan detik andai nak dinikmati hingga ujung nyawa...indah nya cinta adalah sesuatu yang berbalas semula kepada kita..


nak join contest yang diadakan oleh Hidayah...
First Prize:

1) RM 100 + Saguhati
2) RM 70+ Saguhati
3) RM 50 + Saguhati

Objektif Contest Gambar Kahwin:

1) Memberi peluang kepada anda mengimbau kembali saat bersejarah
2) Memupuk semula kasih sayang antara pasangan
3) Menambahkan kenalan seterusnya menambahkan silaturrahim di alam maya.

contest akan berakhir hingga 27FEB2011
jom join ramai2 klik je link kat bawah ni..

0 comments:

Post a Comment

HINGGA 2MARCH2011

HINGGA 1FEB2011

AWARD FOLLOWER

AWARD FOLLOWER ZON2U

YATSYATI.COM

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

Aku jadikan Surah Al-Quran itu Surat Cintamu
Ya Allah,
Aku jadikan nya teman hidup dimana jua ku berada...
Aku jadikan Solat, talian hubunganku denganMu
Ya Allah,
Takala rindu melanda... Bisikan Dzikir...
menjadi penawar hati ku
Ketika sujud...Aku memohon agar Kau
menerimah amalan ku...
Dalam Tahajud ku bisikan ..
Ya Allah, moga Engkau letakkan aku bersama yang Kau kasihi..
Dan panggilan pulangku...-

BLOGLARIAN

HINGGA 26DIS2010

FOLLOWER AWARD NORGADIS

Create your own banner at mybannermaker.com!

ADD BLOG GIVEAWAY

 

Template by Maya