FOLLOWERS

SEBELUM TU TINGGALKAN JEJAK DULU NANTI BOLEH SAYA IKUT!!!

KAWAN2 SAYA

Monday, October 4, 2010

MARI JOIN CONTEST PNSTOBERI

ini n3 stickey mode,tuk n3 baru scrool kebawah ya


salam aidilfitri..
nak join GA dianjurkan oleh IDA
nak cuba nasib mana lah tahu boleh menang hadiah yang ditawarkan..



gambar ni gambar raya tahun lepas 2009,dirumah keluarga saya diBATU PAHAT johor,
tema sedondon ni memang tak pernah kami buat,
pe je colour asal baju baru kira ok lah kan,
tapi bila tengok family adik beradik yang lain2,baju raya mereka anak beranak sedondon rasa cantik pula dimata saya,tu yang pakat ngan hubby dan anak2 nak sedondon bila raya...coklat tanah jadi pilihan..
nampak lebih ceria dan meriah..

Hadiah yang ditawarkan :
Sekiranya anda adalah follower puanstoberi-

Pemenang Pertama : Sepasang batik jaquard (sutera satin) -
Boleh pilih mau kaler purple or hijau.
kalau menang saya nak warna hijau tu..
cantik la..


Pemenang Kedua : T-shirt 1 Malaysia.

Pemenang Ketiga : Kaftan Batik.

Dan sekiranya anda bukan follower :
Tak kira no berapa pun anda akan dapat brooch.

Lumayan hadiahnya...
jom kawan2 kita join GA ni,
makin ramai makin meriah ,
tamat pada 4OCT2010
nak join KLIK SINI

2 comments:

PUANSTOBERI said...

Salam kak...1st contestant neh..terharu neh..hikss..thanks kak join..
Cuma, akak citer la sket pasal tema tu. Mcm cemana buleh terpilih kaler tu, kat mana masa tu beraya.. ha..ok tak??

imanmom said...

thanks ya

Post a Comment

HINGGA 2MARCH2011

HINGGA 1FEB2011

AWARD FOLLOWER

AWARD FOLLOWER ZON2U

YATSYATI.COM

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

Aku jadikan Surah Al-Quran itu Surat Cintamu
Ya Allah,
Aku jadikan nya teman hidup dimana jua ku berada...
Aku jadikan Solat, talian hubunganku denganMu
Ya Allah,
Takala rindu melanda... Bisikan Dzikir...
menjadi penawar hati ku
Ketika sujud...Aku memohon agar Kau
menerimah amalan ku...
Dalam Tahajud ku bisikan ..
Ya Allah, moga Engkau letakkan aku bersama yang Kau kasihi..
Dan panggilan pulangku...-

BLOGLARIAN

HINGGA 26DIS2010

FOLLOWER AWARD NORGADIS

Create your own banner at mybannermaker.com!

ADD BLOG GIVEAWAY

 

Template by Maya