FOLLOWERS

SEBELUM TU TINGGALKAN JEJAK DULU NANTI BOLEH SAYA IKUT!!!

KAWAN2 SAYA

Friday, September 24, 2010

CONTEST - GAMBAR KENANGAN OPEN HOUSE AIDIL FITRI 2010 (RUMAH TERBUKA)

Mood raya masih belum hilang selagi belum habis bulan Syawal ni kan? Semalam baca update dari blog kak Ina KL pasal Contest- Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka) anjuran bersama eyriqazz dan beautifulnara.Sempena hargai semua pengunjung kak ina yang sudi menyokong kak ina dari dulu sehingga sekarang sehingga visitors/pengunjung blog kak ina yang telah mencecah 400,000 orang dan jugak sempena blog kak Ina akan mencecah ke usia 2 tahun pada bulan November ini... happy anniversary..
hadiah2nya pun boleh tahan,ni yang nak join jgk mana tau leh menang kan,

gambar tu diambil masa beraya kat umah pak cik belah suami di Banting Selangor,
masa tu dah banyak rumah yang kami kunjung kira ni rumah last la,dah dekat kol 12 malam,
perut dah kenyang sangat mata pun dah mengantuk,cuma leh jeling je kueh kat sebelah tu...

Blog Kak Ina ni paling best sangat bagi saya,orang nya ramah..
selalu menang hadiah dari NUff,tahniah ya kak ina,
serasa saya lah kami seangkatan menerokai alam blog ni,blog nya dah ramai pengunjung dah mencecah 400,000 orang...banyak idea2 bernas dan bermanfaat yang boleh kita kutip dari sini..
muga kak ina akan lebih berjaya dimasa2 akan datang...


Hadiah-hadiahnya ialah




HADIAH AKAN BERTAMBAH JIKA ADA YANG SPONSOR
nak tengok hadiah2 tu KLIK SINI
wah bestkan banyak betul hadiah
jom ramai2 join GA kak ina ni,
berakhir pada 22OCT2010,12tghmlm
nak join KLIK SINI...

Contest- Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka) adalah anjuran bersama eyriqazz dan beautifulnara.

0 comments:

Post a Comment

HINGGA 2MARCH2011

HINGGA 1FEB2011

AWARD FOLLOWER

AWARD FOLLOWER ZON2U

YATSYATI.COM

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

~ BISIKAN HATI HAMBANYA ~

Aku jadikan Surah Al-Quran itu Surat Cintamu
Ya Allah,
Aku jadikan nya teman hidup dimana jua ku berada...
Aku jadikan Solat, talian hubunganku denganMu
Ya Allah,
Takala rindu melanda... Bisikan Dzikir...
menjadi penawar hati ku
Ketika sujud...Aku memohon agar Kau
menerimah amalan ku...
Dalam Tahajud ku bisikan ..
Ya Allah, moga Engkau letakkan aku bersama yang Kau kasihi..
Dan panggilan pulangku...-

BLOGLARIAN

HINGGA 26DIS2010

FOLLOWER AWARD NORGADIS

Create your own banner at mybannermaker.com!

ADD BLOG GIVEAWAY

 

Template by Maya